onsdag 27 januari 2016

Ner i asken igen...

Min iPhonefemma gick ju i golvet en gång för mycket och började bete sig "lite" märkligt. Så jag köpte en ny. Och med den kom nya hörlurar. Hade visst glömt varför jag köpte en annan sorts lurar. Originallurarna gör svinont! Efter max en minut så vill jag bara ge dem till Otto som leksak. Börjar få lite glapp i kontakten på mina gamla lurar så jag får väl fundera på att ersätta dem också. Inga utgifter som roar mig alls...

Annars är det lite småförkylt. Men jag klagar inte. Senaste förkylningen var typ i augusti så jag tar det rätt coolt med gnällandet även om bihålorna är sura. Tänkte göra en enkel middagslösning med räkor idag. Är ju gräsänka en vecka framåt så här finns ingen som lagar middag åt mig. :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar