tisdag 5 januari 2016

Hotell Ma&Pa

KJ hörde av sig natten till måndag från jobbet. Magsjuk. Jag jobbade undan lite fort som en tok på förmiddagen och sedan packade jag väskorna. Hotell mor&far nästa i två dygn. Mitt i allt så beter sig Otto lite skumt efter att ha blivit instängd över natten. Så jag lämnade Bus, åkte hem och hämtade katt och körde ner till Blå Stjärnan. De tyckte jag skulle avvakta. Kolla så att kisseriet kom igång och spruta ner lite näringsrik mat i honom. Lämna kiffe hos KJ och tillbaka till Bus igen. Phu...

Idag har vi härjat på Stellas Lekland i Uddevalla. Inte behövde jag träna i em efter allt klättrande. :)

Stor kille köpte glass själv. 

Jordgubb är gott. 

Så var det dags att fortsätta på det senaste legobygget. 8-14 år men han skulle bestämt ha det. Och han klarar faktiskt av många moment helt själv. Och ännu bättre gick det efter en talrik med mormors goda laxgryta. :) Imorgon bär det av hemåt. Kan väl säga att det är en del som väntar på mig. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar