fredag 5 augusti 2016

Ett stort glas bubbel

Lite mör nu. Fredag kväll och jag har tränat tre pass på banan denna veckan och igår gick vi en rask sväng ute i ösregnet. Inte så mysigt. Men solen lyste både innan och efter. Oväntat. :)

Idag bytte jag gummibettet mot det gamla tredelade Sprenger. Funkade bättre och jag fick mer tag på henne. Just nu är det övergångar och tempoväxlingar som gäller. Vi behöver kommunicera lite bättre och jag vill att hon är mycket kvickare. Hon trivs ju väldigt fint att gå med stora steg och se vacker ut utan att jag stör. Men nu gäller det att ligga i om vi ska ta oss upp i klasserna igen. 

Sass tycker det är toppen att ha öppen boxdörr. Helst ska man stå några stycken och prata framför och runt henne. Då är livet störtmysigt. 

Köpte den här rackaren idag på Kjell & Co. Ett telefonfack att ha runt midjan som tål vatten. Hopplöst att få med sig den stora iPhone 6:an med ridbyxor och piké tröja...

Och svar nej, det är inte champagne utan flädersaft och mineralvatten. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar