fredag 16 september 2016

Byten med stollehoppa!

Tidningar är lika magiska som kattonger. La fram den idag när Buset höll på och klippa i papper och kartong. Han är inte direkt road av att få en katt som lägger sig mitt i projektet. :)

Såhär har det sett ut en del denna veckan. Hoppas det är sista rundan med de nya bh:arna. Vill starta nu. 

Bus tog skolfoto i tisdags. Skjorta och stram frisyr är ett måste. Sötnosen. 
Idag har jag och Sass tränat förberedande piruettjobb. Ett bra sätt att stärka henne och få fin form samt samling. Hon är så fräck i piruetter. Har alltid varit. 
Sedan var det dags att börja byta igen. Då vaknar hon till liv. Ordentligt. Det blev byten lite hej vilt ett tag. Så lugnade hon ner sig och jag fick till fyror. Tvåor hade varit lättare idag men hon måste vänta. Det skiter hon lite i. Rycker tyglarna ur mina händer och byter som hon vill. Men vi kommer synka oss snart. Det blir mindre drama när byten blir vardag igen. Ska också se till att få ett pass för Colette. Så roligt och väldigt nyttigt. T.ex. de enkla bytena gick från typ fyra-fem (och en etta) till sjukommafem i helgen. Tack vare hennes känsla för detaljer. Synd jag inte har råd att träna oftare. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar