söndag 18 september 2016

Monster Jam och ribs

Tog tåget in till stan. Skönt att slippa jaga parkering. Så var tåget försenat men vi kom på plats just när det började. Hann köpa lite lördagsgodis innan. 

Våra platser låg mitt i solen så i första pausen lämnade vi dem. Märkligt många pauser på en två timmars show... 

På väg till tåget hem så kom Bus på att han ville ha ribs. Hungrig kille. 

Finns ett ställe nära centralstationen som jag visste hade amerikanskt kök. 

Ribsen bara försvann. Idag är jag lagom slö. Vaknade 5.40 och Bus kl 6 med kliande myggbett. Vi båda lär somna lätt ikväll. Hade planer på att röja lite i trädgården men jag avvaktar. Läs slöar. 

2 kommentarer:

  1. Ja, då kan vi titulera oss som Monster Jam besökare!
    Och ljudnivån var ju inte alls så hög som min kollega beskrev... Tydligen hade de krav på ljuddämpare på truckarna nu, så det inte skulle vara sånt oväsen som det varit förut?!
    Därmed blev mina nyinköpta hörselkåpor liggandes i ryggsäcken. Vad ska jag med dem till nu? haha!
    //Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Regerade också på det. Jag tog aldrig på mina. Mitt ljudkänsliga Bus behövde dem dock. :)

      Behöver mina när jag klipper gräs och kör med trimmern. :P

      Radera