torsdag 23 februari 2017

Drömridstövlarna!

Har haft ledigt en del av dagen idag. Åkte ner till Eurohorsemässan för att drälla och träffa vänner från Skåne. Givet träffade jag en hel del annat härligt folk. Alltid lika trevligt. Har promenerat så jag är helt kass i fötter och ben. Men så värt det. Jag köpte dock bara en sadelpad och nya svarta handskar. Båda till bra priser. Stövlar är jag i stort behov av då mina vardagsstövlar inte kommer hålla ihop hur länge som helst. Hittade ett par De Niro för 3800kr som jag gillade. Dock hade min väninna inte så goda erfarenheter av deras kvalitet. Så jag gick över till Amasona Sueca och föll handlöst för hoppstöveln på bilden. Måttbeställs och kostar 7000kr. Endast... Men jag vet att de kommer hålla och sitta grymt bra då jag har ett ben som är grövre. 


Sassen fick leka runt lite i ridhuset idag. Fanns inte tid till något seriösare. Men hon var nöjd. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar