onsdag 1 februari 2017

Ett försök till struktur i stallskåpet

Blev lite inspirerad när jag snokade runt i skåpen i stallet och såg en garderobshylla från ikea hos en av tjejerna. Jag har ju en bunt liggande från mässorna jag har varit på. Har haft dem till att lagra bh:ar och kläder i. Tror det kan bli väldigt bra. Beklagar mitt snokande men jag behövde inspirationen. 

Nu när KJ jobbar borta så kommer fisken upp på bordet igen. Igår åt vi stekt rödtunga och idag laxgryta. Buset äter fisken som en tok även om han skäcker åt en del saker som är lite nya för honom. Typ stekta champinjoner. Vilket inte är något problem i typ lasagne. Och sockerärtorna plockar han ur ärtorna... Morötterna i laxgrytan är jättegoda men inte råa morötter. Han är kräsen men inte så det stör. Bara lite. Jag behöver bli bättre på att få in fisken även när KJ är hemma. Lite trixigt då han nästan alltid fixar och planerar maten. Min mästerkock. 🙂


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar