måndag 25 april 2016

Bra att ha fel?

Trodde jag blev förkyld i lördags. Jag nös som en stolle. Hade en liten tanke på allergi men det stämde inte riktigt. Igår hade jag ont i huvudet och bihålorna sprängde men snuvan var borta. Då läste jag på och björken har tydligen brakat loss rejält. Jag är rätt nöjd över misstaget. :)

Bus somnade tidigt ikväll. Jag har jobbat lite, kollat Top Gear, knäckt i mig en avokado och lite knäcke. Maten igår blev sisådär. Orkade bara inte vara duktig. Så glad jag blev över att hitta färdiga köttbullar i frysen... Idag har jag skärpt till mig igen. Bus åt ett lass potatismos, rödtunga och ärtor. Han är definitivt inne i en ätarperiod. Förutom på morgonen. Då går det trögt. Även jag ska i säng tidigt ikväll. Var på musjakt i natt så det behövs. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar