söndag 17 april 2016

Otroligt slö

Otto ääälskar sina kattonger. Även de i XS.
Och Bus får inte vara sämre än lillebror.
Igår var jag megaslö. Dammsög men fick inte mer vettigt gjort. Fick lite ångest över all kattpäls som seglar omkring på golven. Det är vår... Idag är det lite (ytterst lite) mer fart. Men jag har fått packat upp min väska och roddat med lite saker på kontoret. Bus är just nu och leker med en kompis så det gäller att passa på. Hade planer på att åka till Laholm idag då Sass tävlar. Men Bus har gett mig onda ögat bara jag närmar mig dörren. Det brukar vara så när jag har varit hemifrån några dagar. Tydligen var vädret vidrigt på tävlingarna så jag missar väl inte så mycket. Ska se till att åka till Sass så snart jag bara kan. Saknar henne så det knakar i kroppen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar