tisdag 5 april 2016

Pommes i Portugal?

Spanade runt lite inför min tripp till Portugal nästa vecka. Det här var en bild som dök upp. Så. Jäkla. Vidrigt. Bara skrattar. Men jag antar (och hoppas) att det finns en del fisk att äta.

Det är ju inte värst vidare varmt när jag ska dit. Men det gör inget så länge det inte är minusgrader. Jag är ju där för att jobba. Förra sommaren när jag reste till fabriken i Bosnien var det 40° och de hade världens sämsta AC. Plågsamt varmt. Lite intressant när jag skulle prova bh:ar. Gissa om de klibbade fast på kroppen...

Finns även ett bolag som jobbar med badkläder. Hoppas det är möjligt att hinna med att besöka dem också. Blir det tid över så kommer jag nog mest lata mig. Bäst att passa på när tillfälle ges. Det är inte så ofta.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar