lördag 5 november 2016

Crazy cat people

Idag har jag varit i stallet på förmiddagen. Efter mockning och höpåsar tog jag på mig och Sassen regnkläder. Gick ut och promenerade i regnet. Vi var ute i 50 minuter och hon är så störig att leda när hon blir rädd. Så det blev många halter och påminnelser om att inte gå och trycka på mig. 

När jag kom hem och ätit lunch så tog jag tag i rensning av avloppet i handfatet i badrummet. Det har runnit dåligt lite för länge nu. Sedan kändes det som läge för att städa samma badrum. Det gegget man får loss är så vidrigt att jag mår illa. Men skönt att det är gjort. För denna gången. Har en maskin tvätt igång men annars är det soft läge för resten av dagen. Buset har ritat och leker nu med lego. Ibland slötittar vi lite på tv. Passar en regnig och blåsig lördag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar