torsdag 3 november 2016

Florida nästa?

Jag är ju rätt envis. Nähä säger nog ganska många med en lite sarkastisk röst. Sass är ju en känslig dam. Att hon blir svårare på tävling när det är kallt. Saker ni redan vet. Men jag har givetvis två tävlingar kvar som jag är anmäld till. Den ena är på söndag i Lysekil. Nu spår de snö. Och alla vet ju hur det blir när det ska snöa på västkusten. Det smälter, regnar och fryser igen i omgångar. Förut så körde jag en pick-up. Den behövde man inte bry sig om vädret med. Men nu har vi familjebil i form av en Toyota Avensis. Den har jobbigt att dra hästtransport på barmark. Så nu är jag osäker på om jag kommer iväg på söndag. Värst är om det ser nästan ok ut. Bättre om det är så dåligt att jag kan vara tvärsäker på att inte åka. Eller fint så jag kan. Ni fattar. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar