tisdag 22 november 2016

Nya vänner och taskiga trosor

Passade på att sätta Bus i simskola. Det går lite upp och ner men vissa saker har varit bra. Som att flyta. Mest är det bra att någon annan tjatar på honom om tekniken. Han kan om han tar det lite lugnt...
 
Vi har träffat en mysig familj från Stockholm. Grabben är sex år och de har verkligen funnit varandra. Flickan är tre år äldre och hur rar som helst.
 
De pinnar iväg så alla bilder blir suddiga
De har hängt ihop en stor del av dagen och vi åt även middag ihop ikväll. Slutade med att pojkarna blandade allt de kunde hitta i ett glas. Söl de luxe. Men garvet när kompisens pappa smakade på sörjan var obetalbar.

Idag när jag bytte om vid poolen så insåg jag att det är nog dags att byta ut nästan alla mina trosor. Slitna och tussiga ridtrosor vill iaf inte jag visa upp när jag byter om. Men de är fortfarnande bra att rida i. :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar