tisdag 22 juni 2010

Besiktning av Junior avklarad

Nu är det mycket rännande till mvc. Nästa gång om två veckor och sedan varje vecka. Men det är en skön avstämning och på något sätt så känns det som att det går framåt när ett besök närmar sig. Jag är ju som de flesta redan vet inte så glad över att gå runt och vara tjock. Upp ett kg till på två veckor (nu +11 kg) och han följer sin kurva. Inga konstigheter. Skönt. Men det kommer kännas mer naturligt att ha en bebis på armen ist för i kroppen. :)

4 kommentarer:

  1. Bara 11 kilo...det är ju jättebra :-D nu önskar jag verkligen att jag inte lagt på mig de där 30 kilona som jag gjorde utan sansat mig lite, amning har inte påverkat den det minsta tyvärr :-(

    SvaraRadera
  2. Oj då. Men du kommer bli lika snygg som förut. Det får väl ta lite tid bara. Jag nojade från början och ville inte lägga på mig mer än nödvändigt. Nu senaste månaden har jag dock ballat ur helt. ALLT slinker ner. Jag är helt bottenlös. :)

    SvaraRadera
  3. Du har undrat hur jag kan vara så bootenlös, nu vet du:)
    P&K

    SvaraRadera
  4. Men du var det innan och är det efter. :) Jag har en aning om att jag blir som vanligt när Jr har flyttat ut. Det här är nog bara ett tecken på att han tar en massa energi från min kropp. Intressant...

    SvaraRadera