torsdag 10 juni 2010

Vänder papper

Här händer inte mycket spännande nu. Kul att få iväg en ikea-kasse med beställningar igår men jag har minst det dubbla liggande. Det är fortfarande saker som fattas från leverantören i England. Men det är på väg. Skulle tro att en del kommer på tisdag. En uppsjö av olika amningsbehåar, sköna Deco och bikinitrosor är på ingång. Jag sänder dem så fort de dyker upp. Lovar! Nu har jag iaf skottat undan en hel hög med papper. Tar de aldrig slut? Nej. De blir bara fler.

I helgen kommer jag dock inte att jobba. Har födelsedag och söta svärföräldrarna kommer hit på lördag för att äta middag med mina föräldrar för första gången. Kan bli intressant. Våra mödrar kommer inte bli några problem. Det vet jag. Ett glas vin så är isen bruten. Men våra fäder är båda rätt "speciella". Min kan vara totalt ospärrad, plump och kläcka ur sig precis vad som helst. Där fasar jag lite. Svärfar har nog fått förmaningar hela vägen hit från Halland. :)
Den lilla espressokoppen ska fyllas av choklad i krämig form.
Mer avslöjar jag inte nu.

Nu ska jag snart fixa lasagne till familjens middag. Börjar dock att ångra mig. Ryggen är inte kul idag. Det är tungt att ha nästan +10 kg mitt fram som jag inte är van vid. Får se till att stretcha ett par gånger till innan dagen är slut. Nu har jag gnällt färdigt. För nu. :)

1 kommentar:

  1. Du är ju för go ! Jag fick mig ett jättegott
    skratt :)

    SvaraRadera