tisdag 1 juni 2010

Den här kulan är ingen lek

Ännu ett inlägg till svärmor som inte gillar att vi bor två timmar bort. Rally-Kalle växer som en tok. Igår kväll upplevde jag att han hickade för första gången. Skumt! :)

Favoritbyxorna som jag köpte billigt på Tradera hänger med. De enda som jag trivs i nu. Snygga jeansen har jag vuxit ur och de svarta mjukisarna från H&M är ok i reserv. Inte ens nu pallar jag att gå i sladdriga mysbyxor. Linnet är från H&M och det har jag fått sy om lite. Kortade ner det över axlarna. Large är ju inte min storlek men jag vägrar fortfarande mammatröjor som går ner till knäna. De kan jag kanske använda som klänning i sommar ist?

Behån är från Feya och det är givetsvis en Deco, svart 75F. Me love! Trosorna är Hanes boxer. För mig fungerar det kanon att ha en lite lägre trosa som ligger under jättemagen. De sitter så bra på plats och det är nr 1 för mig just nu.

6 kommentarer:

  1. Du ser jättefin ut! Var hos frissan idag o läste i en skvallertidning att Linda Rosing gick upp 40 kilo när hon väntade barn!?! Ser fram emot att vi ska träffas snart. Kram

    SvaraRadera
  2. Jäklars, 40 kg?! Mina 9 kg är inte mycket att "skryta" med. :D

    Det ska bli så trevligt och ni är mer än välkomna! Kram

    SvaraRadera
  3. Nu ska jag säga något jag ALDRIG trodde jag skulle säga, men nu när jag ser din söta mage tänker jag "ååhhh, jag saknar min mage". Den här degklumpen jag har fått istället för min stora runda kula ger inte riktigt samma känsla när man smeker den :-D /Harrys mamma

    SvaraRadera
  4. Ge det 6-9 månader så ska du se att den är platt och fin igen. ;)

    SvaraRadera
  5. Tack söta du men jag känner mig mest som en seriefigur. :)

    Ps. Kul att se en "gammal" ab-bloggare här. Välkommen! :)

    SvaraRadera