onsdag 29 juni 2016

Fick ett "boobs rock" i Carlstens fästning!

Mor hade ingen lust att ha vanligt kalas på sin födelsedag. Kan jag förstå. Man blir ju helt slut efter att ha förberett och servat alla en hel dag. Och så ska man röja undan all disk efteråt. Så det blev Marstrand. Mycket bra val. Vi fick dessutom ett underbart väder.
 
Jag och Bus körde runt inne i fästningen i flera timmar. Han var så imponerad. Mest av kanonerna. Såklart. Han fastnade också i den guidade turen där det berättades många historier om händelser och livet som levts här. Kanske lite oväntat men kul att han lyssnade.
 
Utsikten är helt bedövande vacker. Gå in på mitt Instagram (hogengard) och kolla min intervju med Bus. Ett gott skratt utlovas. Extra kul var att jag mötte en kvinna som utropade "boobs rock" när vi möttes. Underbart!
 
Vackra grindar in till husen. Förstår varför. Det är hårt tryck här under högsommaren. 
 
Middag på Värdshuset som var riktigt bra. Mormor är ju etta på listan så hon fick många pussar.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar