måndag 20 juni 2016

Stallplats till Sassen är klart

Tog mig friheten att låna en bild från deras sida på Facebook. Hoppas och tror de inte tar illa vid sig. Så det blir Tjörn. Ett privat hopp(!)stall med mor och två döttrar som hjälps åt. De har dock lovat att det inte står hinder framme hela tiden. Dressyrtanten måste ju få sina diagonaler och göra byten och annat skoj på. :)

Det ska byggas ridhus i höst och jag får bra hjälp vilket jag har sökt i många stall men inte hittat. Det är ju tyvärr så att min tid är begränsad. Jag vill hinna träna min fina häst. Stallet har även fin tvättstuga med stor maskin och torkrum, solarium och gott om plats för utrustning. De är noga med hösilaget och har hagar för både vinter och sommar. Det blir bra det här. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar