torsdag 1 december 2016

Älska nördar!


En väldigt het nörd. Med ett väldigt bra budskap. Och väldigt het.


Var på en föreläsning i tisdags som DigitalAkademin höll i. Handlade om hur man driver trafik till sin webbshop. Mycket intressant, både Sofia och Sam var genuina nördar och därmed grymt duktiga. Även om lite var väl avancerat så tog jag till mig en hel del. Några saker har jag redan testat. Det är t.ex. ingen lek att komma högt i Googles söklistor...


Sista dagen på semestern så "råkade" en något omogen mango hoppa ner i min väska och åka med hem. Efter ett par dagar så hade den mognat till perfektion. Något med det godaste man kan äta!



Och glöm inte att det är fraktfritt hela december. Har presentkort som jag gör själv. Provning ingår självklart för de som bor lokalt.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar