tisdag 20 april 2010

Jag har blivit långsam

Jag är typen som ibland springer en bit när jag ska någonstans. Inte så att jag är ute och joggar. Nej, det händer inte. Men jag springer för att det går för långsamt att gå. Och går jag så marscherar jag fram. Jag flanerar sällan på stan t.ex. Nu är det annat. Jag har gått upp 6 kg och något har hänt. Högerknät bråkar och annat tempo än "långsamt hasande" är inte kul. Och det ska bli värre. Säger de som vet. Tur att det är under begränsad tid. Att vilja ha tillbaka sin kropp är något jag nu förstår. Väldigt väl.

4 kommentarer:

  1. Jag är nu uppe på 24 kilo plus, jodå, det går definitivt mycket saktare. Vill också ha min kropp tillbaka. Längtar efter att kunna få sova på sidan eftersom lillemannen sparkar sig vansinnig om jag lägger mig på sidan. Att ligga hela natten i samma ställning (på rygg) är inte så bekvämt :-D /Harrys mamma

    SvaraRadera
  2. Jag ska nog bara hålla tyst. Vågar inte fråga hur mycket du vägde när du var i samma vecka som jag är nu. Fasa om jag ränner iväg 10-12 kg de sista månaderna. :)

    Undrar om lille Harry har en gigantisk pool därinne? Inte bara mor som ska få simma. ;)

    SvaraRadera
  3. Lille Harry har definitivt en egen pool där inne så han flaxar omkring ganska mycket :-D Oroa dig inte, jag hade gått upp mycket redan från start och rände iväg mest i början. Det är nog ovanligt att man går upp så mycket jag gjort. Jag kan ju erkänna att jag inte varit lugn med sötsakerna :-D

    SvaraRadera
  4. Men du ser fin ut! Jag har ju alltid en strid med det söta och goda middagar. Räknade lite på det med KJ förut idag och gå upp 1,5 kg/vecka ska jag ju inte lyckas med?! :D

    SvaraRadera