fredag 9 april 2010

Veckorna går för fort

Det är redan fredag. Nyss var det tisdag. Jag brukar inte låta mig påverkas så mycket av veckodagar. Kanske lite mer nu när jag inte är singel. Blir lite mer helgmys nu än tidigare. Men veckan har varit bra. Jag har "skottat undan" en massa papper som var sköna att bli av med. Har nu äntligen bestämt mig för vilka behåar som jag ska ta in i sommar/höst.

Sexiga kritstrecksränder, romantiska blommor, vackert broderat i guld på svart och djupaste rött med svart brodyr.

Det blir fyra läckra modeller med matchande trosa. Alla i olika stil. Troligen bara en/storlek. Det gäller alltså att hålla ögonen öppna i sommar och höst. Dessa fyra modeller går inte att köpa igen utan är tillfälliga gäster. Så här kommer det bli varje höst och vår. Det kommer bli fler uppdateringar och nyheter än tidigare. Alla går upp till G-kupa och den kritstrecksrandiga med vacker spets till H-kupa. Härligt!

Men jag kommer garanterat ta in fler av deras basvaror ganska snart. Snygga och bra vardagsbehåar till vettiga priser. Men framförallt så håller de en väldigt hög kvalitet och går alltid upp till G och ibland ända upp till H-kupa.

Det blir en spännande vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar