fredag 23 april 2010

Nu ska jag skryta lite

Rätt som det är så får jag respons av mina kunder. Igår fick jag ett mail som värmde lite extra. Jag gillar alla produkter i min web-shop. Annars hade jag inte sålt dem. Men när jag blir bekräftad av er som använder dem så blir jag så glad.

"Hej!

Jag måste bara få tala om hur glad jag blev när jag provade bikinin som kom idag. Den satt som gjuten! Plus att den är så himla snygg. Du anar inte hur många bikini det finns i min låda, ingen är riktigt bra, alla är liksom "i brist på bättre". NU har jag bättre, nu ska jag baske mig slänga dom gamla allihop! Tack! Den var verkligen värd varenda krona.

Hälsningar,
Eva Olsson"

Idag kom ett svar på min fråga om jag fick lov att blogga om Evas mail.

"Hej Helene,

Det får du gärna göra. Kul om andra kan bli inspirerade. Jag är också jättenöjd med din sportBH, har ett par stycken till både ridning och annan träning, dom sitter så himla bra och framförallt sitter dom skönt samtidigt som dom gör nytta OCH är snygga (om man nu skulle vilja tex springa eller sola lite i bara BHn).

Hälsningar,
Eva"

Hur söt är hon inte?! :)

Ps. Det är bikinin LUNAR från Freya som hon har köpt. Förutom ett antal Comfort Support Sportbehåar då.

2 kommentarer:

  1. Jag har på min jobbmail en mapp som heter Gladmail, där jag lägger in alla glada, uppmuntrande mail jag får från personer jag hjälpt. När en arbetsdag känns tråkig och någon varit sur så går jag in där och mår mycket bättre. /Harrys mamma

    SvaraRadera
  2. Jag har också sparat en gäng med brev. Det är så himla trevligt.

    SvaraRadera