onsdag 5 maj 2010

"Är det två?"

Nu har jag fått den fruktade kommentaren "är det två?". Nej nej nej! Efter ett antal ultraljud och diverse undersökningar så vet jag. Det är bara EN Rally-Kalle därinne. Och han är stor. Första mätningen låg magen mellan övre och normala kurvan. Nu är den på den övre. Tre veckor senare. Och enligt min söta BM Åsa så är det inte bara en massa vatten. Hon fortsätter envisas med att tycka att jag är "smal" och i bra form. Vi får väl bara hoppas att han växer tidigt. Den lille klunsen. :)

2 kommentarer:

  1. Åh, den kommentaren känner jag igen. Snart kommer också "nu är det snart dags va?" Det fick jag höra när det var tre månader kvar. Har ju sett bilden på din mage på bloggen och du är smal och i bra form :-D /Harrys mamma

    SvaraRadera
  2. Där jag är nu då. Inte kul. Den kommentaren får gärna vänta tills jag har kunnat smälta den första...

    Du är för snäll! Jag får nog lägga in en ny bild snart... :D

    SvaraRadera