tisdag 11 maj 2010

Min sköna pojkvän!

Han kan verkligen få mig att skratta. Och bli irriterad. Just så som det ska vara. Ett irritationsmoment har varit tandläkarbesök. Jag har själv väldigt jobbigt med tandläkaren. Det tar emot enormt mycket. Men jag vågar inte låta bli att gå dit en gång per år. Rädslan för att det ska hinna bli något stort fel som är jobbigt att fixa är för stor. Men inte för KJ. Han har inte varit hos tandläkaren på många år. Nu hade han tydligen en tand som var lite trasig och tog tag i saken och bokade en tid. Inte hade han bråttom men nu har han iaf varit där idag. Han ringde mig efteråt och berättade vad de hade sagt och gjort. Det roligaste av allt var ju att tandsköterskan stöttade honom så fint genom att krama hans hand under reparationen. Härligt för den store tuffe KJ. :D

4 kommentarer:

  1. Måste säga att jag nog aldrig har haft en tandsköterska som hållit mig i handen, eller ens varit speciellt vårdande. Hade nog inte velat att någon håller min hand heller :-D däremot vill jag hitta en tandläkare med en tv i taket och som inte försöker prata med mig när jag ändå inte kan svara. Finns sådana? /Harrys mamma

    SvaraRadera
  2. Tv i taket med tecknad film och högt ljud i lurar. Det hade imponerat på mig! :)

    SvaraRadera
  3. Åh, jag älskar tecknat. Hoppas på att Harry vill ha en söndagstradition som består av att äta frukost i mammas och pappas säng och att hela familjen sedan kryper ihop isängen och ser en tecknad långfilm tillsammans.

    SvaraRadera
  4. Tecknat kan man inte leva utan! Klart att både Harry och Rally-Kalle kommer göra oss sällskap. :)

    SvaraRadera