fredag 28 maj 2010

Plastsmak

Seminariet igår var av blandad kvalitet. Några föreläsare var urtrista och mumlade om saker de flesta redan vet. (Hoppas jag iaf). Andra var mer intressanta men jag saknade en del. Det borde varit mer fokuserat på hur man får bättre fart på sin nätbutik. Kanske mer info om nyheter och funktioner som vi kan ha användning för. Nu kändes det som en väldigt lång reklampaus med inbjudna företag. Plastsmak i rumpan är ett nytt fenomen för mig. Men jag träffade en hel del trevliga företagare och lämnade ifrån mig några visitkort. Alltid bra.

På em så träffade jag KJ för att gå på infomationsträff på Östra. Min BM har tyckt att vi ska gå dit eftersom jag inte ser meningen med föräldrargrupper. (Säkert bra för många men inget som jag har varken tid eller lust med). Jag sammanfattar en dryg timma snabbt. Det enda du vet är att du inte vet hur det blir. Alltså inget nytt för mig men nu blir iaf min BM glad. :)

Nu ska jag lägga order på ännu fler behåar. Deco rullar på hela tiden och det blir även en och annan amningsbehå. Tyvärr tar det lite tid att få hem dem från England men jag försöker uppdatera mitt lager löpande så jag kan vara så snabb att leverera som ni är vana vid. Bikini är fortfarande stort och några storlekar av Lunar (den prickiga) är redan slut. Den svarta Supernova är en basvara så den kan jag beställa hela året runt. Längtar tills jag kan ta mitt första bad ute i min prickiga söta bikini.

3 kommentarer:

  1. Det gör jag med. Längtar tills jag får känna mig finast på stranden i min Lunar. Snart snart hoppas jag.

    SvaraRadera
  2. Har heller aldrig gått i några föräldragrupper och det har gått alldeles utmärkt ändå! Ska du till Östra? Varför inte NÄL? //Lotta

    SvaraRadera
  3. Karolina, du kommer bli ursnygg° :)

    Lotta, det blir nog Mölndal. Men det får vi se då. Gillar inte vägen till Näl. Östra var vi mest på för att infodagen passade bäst. Vi var båda i stan. Och om det blir v 28 (min v 38) så jobbar KJ på Säve. Kan vara bra att veta var parkering, helikopterplatta, ingångar etc. finns. :)

    SvaraRadera