måndag 14 oktober 2013

Ny hårfärg och resfeber

I sommar blektes håret en hel del. Nu kommer utväxten. Inte så läckert. Eftersom mitt hår är ganska torrt nu så körde jag en toning för att minska skillnaden på färgen mot utväxten. Det är INTE rött utan bara lite mörkare. Så far, du behöver inte oroa dig. ;)

Annars är jag rätt nervös inför resan. Speciellt på kvällarna när jag börjar bli trött. Då vill jag inte åka alls. Bara sitta fast på Buset som en liten koalabjörn och aldrig släppa honom. :)

2 kommentarer:

  1. Det kommer säkert att bli en jättehäftig resa!
    Var rädd om dig och stort TACK för igår - jag är supernöjd, som vanligt <3 <3 <3 Du är bäst!!!!!
    Ann-Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska Du ha! Alltid trevligt att träffa dig och din energi är underbar! :)

      Radera