onsdag 16 oktober 2013

Snart klart för start...

Jag ska se till att få iväg alla beställningar som ligger innan jag åker. Väntar in en leverans från England och jag hoppas den kommer idag... Annars går min resfeber upp och ner. Lite bättre nu än för en vecka sedan. Då ville jag inte åka alls. Nu ser jag mer klart på att det är ett tillfälle som jag inte får missa. KJ jobbar ju borta var tredje vecka och hänger i en vajer under en helikopter. I ur och skur. Varför ska jag pipa över en vecka borta. Kommer resa bra och bo på femstjärnigt hotell. Buset har det bra och det är inte första gången jag har varit ifrån honom en vecka. Fast det är kanske lite skillnad på att åka till Falsterbo jämfört med Jakarta. :) Hästen är i goda händer i bästa stallet. Nu ska jag jobba på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar