onsdag 14 december 2016

Julpresentkort med rabatt!

Hoppas ni hade en fin Lucia! Jag och Bus började dagen med Lussefirande i kyrkan intill skolan. Fint att lyssna på barnens sång men det är tur att det inte håller på så längre. Jag blir lika rastlös som en treåring. Han var superfin dagen till ära. Rosa skjorta och fluga. Och tomteluva en stund innan han blev för varm. Bild finns på Instagram.



I år gör jag inte mina julpresentkort själv. Valde att köpa färdiga kort som stöttar Unicef. Jag printar fortfarande ett blad som ligger i kortet med information till mottagaren. Du kan maila mig om du vill ha någon speciell text eller om du vill välja motiv på kortet själv. Det går också att beställa ett kort bara för Comfort Support sportbh.

Fram till på lördag (2016-12-17) ger jag 15% rabatt på alla presentkort.


Nu är det bara sju dagar kvar att gå in på Kickstarter och förbeställa från min nya bekväma kollektion av bh:ar. Är du osäker på något så bara maila mig.


Under hela december är det fraktfritt i shoppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar