måndag 12 december 2016

Pepparkakor och rassel i rören

I fredags var vi på invigning/julfest i ridhuset. Så fint fixat men Bus var sliten efter veckan och min förkylning knäckande seg. Så vi blev tyvärr inte långvariga. 
Har försökt att julpynta lite mer seriöst i år. Bus vill ha det så och jag är hyfsat lydig. :)

I går bakade vi pepparkakor. Mor hade gjort bästa degen. Så god. Ikväll har jag ätit dem med brie. Nu mår jag lite illa. Dumt. Men gott. 

Och hur fin är årets gran?! Ser helt konstgjord ut. Nu vill jag bara kunna andas utan att hosta gula klumpar. Alex undrade om jag sålt Sass eftersom jag inte skriver om henne. Men jag har inte klarat att sätta igång henne med denna hostan och brist på ork. Men planen är att sitta upp på onsdag. Jag är så less på det här nu... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar