onsdag 29 mars 2017

Boot Camp för företagare?

5:e maj kommer jag se till att vi fotas i finkläder
Mötte upp ett skönt gäng idag på eftermiddagen. Alla trevliga och lättsamma. Vi körde bootcamp på Stenungsbaden. Men lugn. Bara typ tio femton hinder. Men för att bara har träffats typ en halvtimma innan så körde vi på med ett grymt teamwork. Många började med att klaga över krämpor. Jag en av dem. (Var på Calanderska igår och fick besked att jag har flera inflammerade muskelfästen i knäna. De är för övrigt ingen lek just nu...) Men jädrar när startsignalen gick. Då kom tävlingsdjävulen och det blev bra fart. Jösses så kul det var. Men många hinder är verkligen skit för smurfar som mig. Då gäller det att vara spänstig och det är jag absolut inte. :)

Allt detta filmades och delar kommer visas på STO-galan då vi tävlar mot varandra istället för tillsammans som idag. Jag är nämligen i final i Årets Företagare i Stenungsunds kommun. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar