tisdag 7 mars 2017

När katten är borta...

Då hamnar det dörrar på köksbordet. Har ett projekt med garderobsdörrar i två rum. Jag trodde det skulle vara enkelt att beställa nya. Glöm det. Inte ett mått eller upphängning som stämmer med dagens standard. Så jag plockar fram de undanställda. Som har blivit lite skeva. Så nu ligger den värsta i press under två andra dörrar. KJ åkte ju på sin jobbvecka idag så det var läge att passa på. Jag och Bus äter ju gärna middag framför tv:n. Och så har vi matsalsbordet som är trivsamt. Håll tummarna att den blir bra. 

Så dök de äntligen upp. Sportbh:arna. Ser inte mycket ut men det är 950 stycken. Bus har varit hemma idag p.g.a. förkylning. Vi får se hur han mår i morgon om det blir skola eller ej. Oavsett så kommer jag kunna börja packa upp. Det går dock snabbare om jag är ensam. Men Bus går först. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar