måndag 27 mars 2017

Piffa upp svarta kläder?

Jag ska på en gala i början av maj. Vad det handlar om kan jag inte gå ut med riktigt ännu då det inte är officiellt. Men jag ska berätta. Snart. Min ångest för kläderna är som vanligt på max. Nu ännu värre då jag kommer sitta lite i rampljuset. Saker sitter ju inte på plats som det gjorde för ca åtta år sedan. Tyvärr.

Just nu står valet mellan en svart knälång klänning eller en svart kavaj. Till kavajen behöver jag nog nya byxor. Och någon topp under. Så det blir nog klänningen. (Jag avskyr att shoppa). Klädkoden är kavaj och det är ju inte så seriöst att jag behöver långklänning. Tur.

Jag tänkte det kunde vara lite kul med ett halsband som blingar upp det hela lite. Hittade dessa fyra på en sida som heter cocoo.se (bilderna är lånade där).

Vilket tycker du är finast?

2 kommentarer:

  1. Jag skulle välja den nedre med ett litet hänge. Lycka till med galan vi får väl se en bild på dig i galaklädsel sen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nina! :) Det lär ni nog få se. Ska snart berätta vad det handlar om.

      Radera