lördag 23 juli 2016

Förtydligande angående Sassens hemkomst

Var på Lilla Edets Ridklubb idag och tittade på min vackra Sass. Startade en PSG och fick 67,807% och blev fjärdeplacerad. Så stolt jag är över hur fint Alexandra lotsar henne. På träns och med så fin teknik och känsla.
Idag fick jag reda på att folk undrar om jag tar Sassen ifrån henne. Så är inte fallet. Jag hade tänkt att de skulle fortsätta ett tag till. Men Alex (och hennes familj) har en verksamhet och många hästar som ska inte bara ridas utan gärna ha en boxplats också. Det är anledningen till varför jag (överlycklig) får hem och ska börja rida Sassen igen. Så ingen får för sig att jag tar hästen ifrån henne när det går så bra. :)

Tillägg: Och vi är goda vänner. OM nu någon får för sig något annat. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar