söndag 10 juli 2016

Fotbollstutor vs orkester

Från morgonpromenaden till metron. Otroligt vacker stad. Här är de i full gång och ställer upp marknadsstånd. Bakom går en flod och vad det är för byggnader vet jag inte. Men fint är det. Och varmt. Galet varmt. Kul att jag prickar in värmen i Frankrike igen. Denna mässan (och hotellet) har dock bra ordning på ac:n. 

Här är jag på morgonen utanför fotbollsområdet där jag antar att det är full fart nu. Gå in på mitt Instagram; hogengard och kolla på filmen när jag åker med metron hem. Folk bara vallfärdar in till centrum. 

På mässan finns typ inget annat än smörgåsar.  Sega och trista. Serveras till allt. Jag äter dem bara om jag måste. 

LV butiken någon minut från mitt hotell. Så många fina hus här finns. Jag är så förtjust i staden så här långt. Kan verkligen rekommendera att resa hit. 

Ikväll var det en orkester som spelade utanför teatern som ligger just vid hotellet. Urmysigt! Finns en liten film på Instagram  även på detta. 

Blev även en smaskig glass och promenad på stan. Insåg att jag kanske borde ta en kvick shoppingtur i morgon. Det är rea överallt. 

Och kuddarna i Frankrike är återigen kanon. Långa och många. Precis som jag vill ha dem. :)
Har fått gjort en hel del bra möten idag men tänker nog ta ett sista varv på mässan innan jag reser hem i morgon. Flyget går först 18.55 så jag har inte direkt bråttom. Får se om jag kan sova lika gott som jag gjorde i natt. Tio timmar lyckades jag med... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar