måndag 18 juli 2016

Soft start på veckan

Började dagen med mys i soffan med småkillarna. Så söta. Lite samma nyanser i håret?

Glömde min plånbok hos mor och far igår så idag åkte vi tillbaka. Bus passade på att vila ögonen lite. Fortfarande något bakis efter cowboylivet. 

Drog ner till havet och fiskade krabbor och for omkring. Väldigt mysigt. Väl kallt i vattnet så det blev inga bad. 

Och denna gräsmattan... Mossan invaderade den så jag köpte och spred en svindyr liten säck i försomrars. Gödning och mossavlivare. Funkade skitbra. Gräset växer så det knakar. Och jag får kratta. Astrist. Far klippte i torsdags, jag krattade och idag klippte jag det igen. Och började kratta. Det blir så mycket gräs att jag måste ta upp det. Annars kvävs den och jag har ingen gräsmatta alls. Kanske en bra idé? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar