torsdag 28 juli 2016

Kolla så fint!

Jag och Bus åkte till mormor i går eftermiddag. KJ stannade hemma och slet. Jag har i omgångar klippt ner rhododendronbuskarna utefter norrväggen. I höstas kapade far ner dem. Jag blev helt enkelt less på att köra grenarna till tippen. Har gott om annat att röja med. Så nu hoppas vi gräset tar sig fint.  
Har varit i nya stallet och lämnat lite prylar idag. Sadel, träns, benskydd, schabrak och lite täcken. De sista stinker efter att ha legat och megasnälla J tvättar allt för mig. Jag bara häpnar. Så otroligt bussigt!

På bilden ser ni mitt försök att grädda våfflor med bakpulver i. Kommer inte hända igen. Håller mig till det jag vet blir bra. :)

Ottogoset i morse i vår säng. Helt väck. 

Ottogoset får lite magmassage i kväll. Igen, helt väck. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar