lördag 23 juli 2016

Hav och hästar

Fick visst värmeslag eftersom jag glömde lägga in text till bilderna. Just i lördags tog värmen mig rejält. :) Här går grabbarna och jagar sandmask i fredags. Jag tycker blä...
På kvällen drog vi ut på en ö och grillade. Otroligt vackert men Bus var sliten så fisket efter grill blev kort.

Till slut låg han mot mig och höll nästan på att somna. Det är tufft att bada och leka i värmen hela dagarna. Det lilla guppandet är också sövande.

Jag har hängt på Lilla Edets fina sommartävlingar med min vackra Sass. Har lite bilder från söndagen som jag nog lägger in på tisdag. Eller kanske måndag kväll. Får se hur jag orkar. Värmen gör att hjärnan är rätt seg. Då passar bad bäst. Jobbar gör jag på förmiddagen. Tur att det ska bli lite svalare för jag måste stänga hage så det är klart till min svarta pärla kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar